Nyhetsbrev fron emdartist.se!

Läste idag ett nyhetsbrev från emdartist.se som skickades ut 15/9, för er som inte fått detlägger jag upp det nu:



Hej alla EMD-fans,

Just nu är det lite lugnare på EMD-fronten än vad det har varit tidigare. Vi tänkte här uppdatera Er lite om vad som händer med killarna just nu.

 

Som du förhoppningsvis redan vet har ju Erik Segerstedt precis släppt singeln 'Break The Silence' och den spelas redan av RIX FM. Erik beskriver sin nya singel ”Break The Silence” på detta sätt:


"Break the Silence" är låten som jag alltid har velat göra. En pianobaserad poplåt som går mer åt rockhållet, med en massa melankoli. Älskar att jag verkligen får kräma på allt jag har i min röstkapacitet samtidigt som jag drömmer mig bort vid min flygel."


I måndags fick Erik en stor dröm uppfylld då han fick uppträda som förband till sin store idol Gavin DeGraw som gästade Stockholm för ett showcase.

Här ser du Erik Segerstedt tillsammans med Gavin efter de båda har stått på scenen för en överförtjust publik på Lydmar Hotel i Stockholm. Lyssna på Erik Segerstedts nya singel 'Break The Silence' här!

 

Mattias Andréasson har inte synts i musik och media-sammanhang sedan en tid tillbaka, men det betyder INTE att han ligger på latsidan… Mattias jobbar flitigt i studion just nu och vi hoppas och tror att vi snart, snart kommer få ta del av vad han har jobbat hårt med. Det är trist att vänta, men vi vågar lova att alla vi som väntar just den gången inte väntar för länge. Det kommer vara värt det!

 

Danny Saucedo har haft en mycket fullspäckad sommar med sin hyllade turné och sin medverkan i sommarens största TV-program. Nu är Danny fullfjädrad artist-coach i TV3:s storsatning True Talent. Missa inte att lära känna Danny Saucedo på ett helt nytt sätt i höstens nya musikunderhållning True Talent. Jakten på Sveriges bästa röst är i full gång!

 

Du är ser väl till att gilla EMD på Facebook? Tack för att Ni fans finns för EMD i ur och skur! Utan Er,  inget EMD!


/Team EMD
www.emdartist.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0